Kiemelt bejegyzés

Idén útra kelünk!

Kedves Olvasó! Először is szeretnélek üdvözölni a Vikigtour17 oldalán. 3 Útitárs 35 nap és több mint 7000 km kalandját olvasha...

2017. június 18., vasárnap

A szerelő

Úgy érzem megérdemel egy saját hasábot kedves barátom, aki nélkül nem tudom, hogyan is tudnék elindulni a túrára. Az autó nem fiatal, ennek megfelelően törődést is igényel, amit tőlem most nem tud megkapni. Ez a törődés viszont nem elhanyagolható, sőt szükségszerű az elinduláshoz.
Óriási szerencsémre Gede Peti barátom elvállalta, hogy minden tőle telhetőt megtesz. Ezt ne úgy képzeld, hogy megbíztam, mint szerelőt, hanem mint barát a barátnak segít. Nem kell szerintem leírnom, hogy ez mit jelent számomra. Tőle jobb kezekben szerintem nem is lehetne az autóm, magamat is beleértve. Így is úgy is nála kötöttem volna ki az autóval, annyi különbséggel, hogy én is ott vagyok. Peti kezeiben biztos vagyok benne, hogy remek helye van. Ő is Volvo rajongó mint én, sőt neki is van 244-se. Szívvel-lélekkel odavan a 2-es szériáért, látom rajta. Végig néztem miként újítja fel saját bontószökevényét. Szerintem 10-ből de inkább 20-ból 1ember van aki azt az autót bevállalja, ez volt Peti. Azért neveztem bontószökevénynek, mert jobb oldalt a B-oszlop kb. 30 centit benyomódott. Gyakorlatilag újra építette az autót. Szerintem olyan minőségbe, ami bármikor bárhol vállalható. Igen, persze vannak még hibák, van még mit csinálni de ennek egyes egyedül anyagi okai vannak. Biztos vagyok benne, hogy nem telik el sok idő és ezek a hibák is eltűnnek.
Ezek után nem volt kérdés részemről, hogy oda merem-e adni a kezeibe a forgalmit és a kulcsokat.  Ahogy számítottam rá, Peti szépen szorgosan megcsinál mindent. Mikor eljöttem egy A4-es lap teli lett írva, hogy miket is kéne megnézni vagy megcsinálni. Mikor ezen sorokat írom már eltelt 4 hét és hála nem csak a hetek teltek, hanem a lista is egyre rövidül. (sajnos közben bővül is olykor)
Péterem gyorsabb sok esetben, mint gondolom és csak kapkodom a fejem, hogy mennyi mindent megcsinált már. Ezúton is szeretném megköszönni neki és remélem nem veszti el az eddigi lendületét!

Köszi Peti!

 ui: Peti jóvoltából az autó addig is örömet okozott míg én nem vagyok otthon.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése