Huu sikerült elindulni! A tervezetthez képest kicsivel
később, de még mindig tűréshatáron belül. Nem indult könnyen a nap, mivel a
vízpumpa gondok miatt, kitérőt kellett
tenni Szlovákiába Dávid cimborámhoz, hogy adjon még egy tartalék pumpát. Innen megcéloztuk a lengyel határt főutakon
keresztül. Mit ne mondjak, nem volt a legjobb gondolat. A táj miatt mindenképpen
megérte, de időben rengetegek elvesztegettünk. 300 km-t kb. 6 óra alatt sikerült megtennünk,
viszont gyönyörű helyeken vezetett az út keresztül a Tátrán. Olykor kettesben
cammogtunk felfelé a 15%-os emelkedőn, viszont a vízhőfok mutató meg sem
mozdult, mint ha oda szögezték volna! Kicsit izgultam, hogyan fogja bírni a
terepet az autó, de igazolta, hogy egy igazi interkontinentális cirkáló.
Szlovákiában az utolsó kúton tankoltunk, ebből visszaszámolva 10 literes átlag
jött ki. Részemről teljesen elfogadható ez a fogyasztás tekintve, hogy 200-250 km hegyvidéki terepet járunk be.
Ezek után sikeresen átértünk Lengyelországba, ahol nem sokára
megérkeztünk jól megszokott terepemhez, azaz síksághoz! Debreceni gyerek vagyok
így csak ez az otthonos terep nekem. J
Nem azt mondod, hogy maga a Kánaán, mert ahhoz azért szarok az utak, de itt már tudtunk haladni.
Belőttem a tempomatot egy százasra és már robogtunk is északnak. Sajnos technikai gondok sora nem ért véget a vízpumpával, illetve nem olyan gyorsak az útépítők mint ahogy a GPS gondolja. Ezen okból kifolyólag volt egy kis kavargás, de felülkerekedtem a GPS függőségen és kezembe vettem az irányítást. Pár kilométer után igazolást nyert a döntésem és Pistabá magához tért.
( Pistabá a GPS, mert székely nyelvcsomag van rajta és olyan jó ízesen mondja a dolgokat)
Mondta is az öreg bőszen merre kell menni, hiba nem volt benne (egy darabig, míg nem az útépítők voltak gyorsabbak mint a térkép).
Nem azt mondod, hogy maga a Kánaán, mert ahhoz azért szarok az utak, de itt már tudtunk haladni.
Belőttem a tempomatot egy százasra és már robogtunk is északnak. Sajnos technikai gondok sora nem ért véget a vízpumpával, illetve nem olyan gyorsak az útépítők mint ahogy a GPS gondolja. Ezen okból kifolyólag volt egy kis kavargás, de felülkerekedtem a GPS függőségen és kezembe vettem az irányítást. Pár kilométer után igazolást nyert a döntésem és Pistabá magához tért.
( Pistabá a GPS, mert székely nyelvcsomag van rajta és olyan jó ízesen mondja a dolgokat)
Mondta is az öreg bőszen merre kell menni, hiba nem volt benne (egy darabig, míg nem az útépítők voltak gyorsabbak mint a térkép).
Elsőre azt hittem autópályán megyünk, de hamar jött a
meglepetés, mert kereszteződés volt az úton. Hö?? Nah igen, ekkor jöttem rá,
hogy ez csak sima gyorsforgalmi út, teletűzdelve 40/50/70-es táblával. Imádnivaló!!! Következő meglepetés az volt,
hogy nincs mobilnetem, hiába roaming ide vagy oda. Igazi szopás lett így a
nap, mert arra alapoztam, hogy úgy is tudok netezni. Sajnos a szerda esti telefon reset miatt még
inkább korlátozott volt a tájékozódás. Így sikeredett, hogy potom másfél órát keringtünk Lodz körül mire találtunk egy kempinget, ahol persze semmilyen nyelven nem beszélt a portás bácsikám.
Így maradt a kézzel lábbal
magyarázás.
Minden nehézség ellenére egészen jól haladtunk, sikerült az első nap 600km-t magunk
mögött hagyni egyáltalán nem vagyok elégedetlen ezzel a teljesítménnyel, ettől
rosszabb nap ne legyen.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése