Kiemelt bejegyzés

Idén útra kelünk!

Kedves Olvasó! Először is szeretnélek üdvözölni a Vikigtour17 oldalán. 3 Útitárs 35 nap és több mint 7000 km kalandját olvasha...

2017. július 18., kedd

Malbork 2. nap



Az előző napi fáradalmakat kipihenve, megkezdtük a második napunkat. Nem állítom, hogy teljesen kipihentem magamat, de a sátor kiválóan vizsgázott. Ma már sokkal jobban haladtunk, mint az első napon. A lengyeleknél fizető kapus rendszer van az autópályán, ami kiválóan alkalmas arra, hogy hosszú sorokban torlódjanak fel az autók. (Itt meg kell jegyeznem, hogy nem is annyira szar a mi kis országunk autós közlekedés szempontjából!) Ennek megfelelően álltunk is ma jó néhányszor dugóban. Anyukán eluralkodott a pánik, hogy nem fogunk eljutni a mai napra kiszemelt megállóhoz Malbork várához, ami a világon a legnagyobb téglából épült vár.  Tudni kell, hogy édesanyámat bárhova el lehet csábítani egy várért vagy templomért. Így nem is volt kérdés, hogy ezt látnunk kell!  Lodz-tól 310 km-re volt, amit sikerült 4,5 óra alatt megtenni, így 3-óra körül oda is értünk, sőt még időnk is volt megnézni, hála az észszerű nyitva tartásnak.  Cirka 3 órát töltöttünk el a várban és utána már robogtunk is tovább az aznapi cél felé, vagyis megcéloztuk Gdansk-ot. Azt gondoltuk, hogy ez már meg sem kottyan, mert csak 70 km-re volt Malbork-tól. Sajnos folytatódott a mai nap rutinja, dugó dugó dugó. Mivel nem nagyon van kedve senkinek dugóban állni, így letértem a főútról és kis utakon folytattuk tovább Pistabá örömére, aki minden áron vissza akart vinni minket a főútra, majd egy idő után rájött, hogy merre is van az ideális útvonal. Nagyjából 1,5 óra múlva befutottunk a kempingbe. Itt mindenki tudott valamilyen idegen nyelven, nagyon kedvesek. Hirtelen nem tudták, hogy milyen kategóriába esünk, mivel se nem lakóautó sem nem sátor, ami nekünk van. Végül sátor helyet kellet csak fizetnünk, plusz elektromosságot. Mivel voltam annyira balfasz, hogy nem nyomtattam ki a kompjegyet ezért még erre is megkértem, hogy legyen olyan kedves nyomtassa ki nekem. Innentől már minden ment mint a karikacsapás, helyünket elfoglaltuk, sátort pik pak felhúztam és már közben főtt is mai vacsora.  Holnap vár minket Gdansk majd délután/ este a komp. Következőre már Svédországból jelentkezünk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése