Kiemelt bejegyzés

Idén útra kelünk!

Kedves Olvasó! Először is szeretnélek üdvözölni a Vikigtour17 oldalán. 3 Útitárs 35 nap és több mint 7000 km kalandját olvasha...

2017. július 22., szombat

Megérkezés Stockholmba 4.nap

A komp 18 óra alatt tette meg az utat Gdanskból Stockholmba, így a negyedik napunkat a kompon kezdtük. Mivel a lábam miatt korán lefeküdtem, már reggel 5-kor felébredtem, így volt alkalmam megnézni a hajnalt a tengeren. Óriási élmény volt látni mindezt a fedélzetről. A Nap már régen fent volt az égen, mikorra én kijutottam a szabad ég alá. Szerencsémre pont Gotland szigete mellett haladtunk, ami remek látványt nyújtott a reggel fényeiben.  A fedélzeten meglehetősen csípős volt az idő és rendkívül erős szél is volt. Nem is esett annyira jól a felkelés után, ezért csak 10 percet töltöttem a fedélzeten.  Ezután körbe jártam a hajót felfedezni, hogy mennyire van élet ilyenkor. Ahogy sejtettem mindenki aludt /sokan a fedélzeten/, minden zárva volt, így arra döntöttem én is, hogy visszatérek aludni még egyet. Reggel, avagy délelőtt olyan 10- óráig sikerült is még egy nagyot aludni. Felkelés után megcéloztuk az önkiszolgáló éttermi részt, ahol eltöltöttünk egy nagyon kellemes reggelit, majd kiültünk a fedélzetre élvezni a napsütést. A tervezettnek megfelelően 11:30 körül be is értünk a kikötőbe és már menni is kellett az autóhoz. Pontban 12-kor hagytuk el a kompot. Innen 80 km-re voltunk a napi céltól, ami nem volt más, mint rég nem látott stockholmi barátaink lakóhelye Stockholm/Äkersberga. Mialatt megtettük ezt a távolságot nem tudtunk mást tenni csak nyitott szájjal csodálkozni, hogy hova is érkeztünk. El sem tudom mondani, mennyire jó érzés volt nekem újra svéd földön járni. Azt gondolom, ha egyszer elköltözöm Magyarországról, akkor ide fogok költözni.  Pistabának megint sikerült alakítania és többször is megkavarodott, hogy merre is járunk, de mivel itt minden tökéletesen ki van táblázva, nem okozott gondot a gps hiánya.  A kikötőtől 1.5 óra alatt értük el barátaink házát. Itt olyan fogadtatásban volt részünk, mintha haza érkeztünk volna.  Egyszerűen hihetetlen érzés, hogy itt vagyunk és sikerült megvalósítani az álmom. Évek óta tervbe volt véve ez a látogatás és az, hogy ezt sikerült, ez egyszerűen fantasztikus érzés!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése